Blog Berichten

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2023/03/zodoende-aspect-ratio-2-1.jpg

LinkedIn retargetting: manieren om jouw doelgroep opnieuw te bereiken.

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/12/numbersgame-aspect-ratio-2-1-1.jpg

Nee. Goede sales is geen numbersgame.

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/10/zodoende-abm-roi-aspect-ratio-2-1.jpg

Drie argumenten om nu te starten met Account Based Marketing.

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/09/strategieklok-aspect-ratio-2-1.jpg

Ben jij de Aldi of de Albert Heijn? Zo bepaal je jouw positionering.

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/08/ICP-formuleren-aspect-ratio-2-1.jpg

ICP definiëren: essentieel binnen een Account Based Marketing aanpak.

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/08/data-abm-aanpak-aspect-ratio-2-1.jpg

Relevante accountdata verzamelen en twee tactieken die je nog niet gebruikt.

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/08/ABM-contentstrategie-aspect-ratio-2-1.jpg

Wat is goede content binnen een ABM aanpak?

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/07/strategie-aspect-ratio-2-1.jpg

De urgentie van een reason to follow binnen een ABM aanpak.

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/07/zodoende-abm-roi-aspect-ratio-2-1.jpg

Waarom Account Based Marketing een hogere ROI heeft dan traditionele marketing.

https://api.zodoende.nl/wp-content/uploads/2022/07/control-marketing-manager-aspect-ratio-2-1.jpg

5 tips om in control te zijn